بهترین عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خوش آمدگویی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 
 
 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نر گس
ساعت14:00---21 تير 1394

این که دلتنگ تو ام اقرار می‌خواهد مگر؟

این که از من دلخوری انکار می‌خواهد مگر؟

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش

دل بریدن وعده‌ی دیدار می‌خواهد مگر؟

با زبان بی‌زبانی بارها گفتی: برو!

من که دارم می‌روم! اصرار می‌خواهد مگر؟


پرستو
ساعت12:36---28 خرداد 1394
دل بسپار...

به آتشی که نمی سوزاند "ابراهیم را"

ودریایی که غرق نمی کند "موسی را"

نهنگی که نمی خورد "یونس را"

کودکی که مادرش او را به دست موج های " نیل " می سپارد تا برسد به خانه ی تشنه به خونش

دیگری را برادرانش به چاه می اندازند سراز خانه ی عزیز مصر در می آورد

آیا هنوز هم نیاموختی؟!

که اگر همه ی عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند وخدا نخواهد، " نمی توانند "

پس به " تدبیرش" اعتماد کن ، به " حکمتش "دل بسپار

به او " توکل " کن

و به سمت او قدمی بردار.

سکوت گورستان را می شنوی؟

دنیا ارزش دل شکستن را ندارد...

می رسد روزی که هرگز در دسترس نخواهیم بود...

خاک آنتن نمیدهد که نمیدهد...!

بی خیال نداشته هایت

بی خیال غصه هایت

بی خیال هرچه که خیالت را نا آرام می کند

به من بگو ببینم

امروز نفس کشیده ای؟

پس خوش به حالت

عمیق نفس بکش

عمیق

عشق را

زندگی را

بودن را

بچش

ببین

لمس کن

وبا تک تک سلول هایت لبخند بزن


rea
ساعت20:49---27 خرداد 1394
big like.....

kimiya68
ساعت17:36---27 خرداد 1394
سلام وب زیبایی داری خوش حال میشم به وب منم سر بزنی
kimiya68.loxblog.com


نر گس
ساعت15:58---27 خرداد 1394
وب قشنگی داری اهنگ وبلاگت هم خیلی قشنگه ..اگه با تبادل لینک موافق بودین بگین تا لینکتون کنم مرسی.


حامد كيواني
ساعت15:58---27 خرداد 1394
وبلاگ تحسين بر انگيزي دارين . اميدوارم هميشه موفق باشي . لطفا به منم سر بزن . خوشحال میشم تبادل لینک کنیم و با هم دوست باشیم باشه قشنگم؟

علی
ساعت22:30---26 خرداد 1394
سلام بدو بیا وبلاگ ما نظر بده تبلیغاتتم برات رایگان میزاریم
بازدید روزانه بالای 2000 آ پی
اینم ادرسش

http://mavi-download.blogsky.com/


בلــــ❤ـــــܢܢ
ساعت20:47---26 خرداد 1394
سلام عالی بود

علی
ساعت19:14---26 خرداد 1394
سلام

زیاد تو لوکس بلاگ فعالیت نمیکنم

وبلاگ ی دارم تو بلاگ اسکای بازدیدش روزانه بالای 2000 هست

خواستی بیا تبادل لین کیا بنر بکینم ممنون که تو چت لوکس پی ام دادی

http://mavi-download.blogsky.com


navid
ساعت19:10---26 خرداد 1394

سلام دوست عزیز وبت خیلی قشنگه



ممنون میشم به ادرس زیر بری و سه تا عکسم و لایک کنی
به لایک کردنت خیلی نیاز دارم روزی به بار میتونی لایک کنی
لطفا فقط یک دقیقه از وقتت و به من بده وبه اون ادرس برو و روی گزینه { خوشم امد } کلیک کن خواهشا
فقط سه روز دیگ مسابقه تموم میشه لطفا کمکم کن
خیلی خیلی ممنون

http://faceshot.ir/user/navid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمدرضا در 18:29 | |